Lundakalaset

Hejsan:D

Idag blev det Lundakalaset med lite konfa människor + Karro:)<3 Mkt trevligt:)
Inte för att vi gjorde så mkt men ändå:P

Sen åkte jag Karro & Hanna med Lovisa till hjärup. Vi hade en ovanligt rolig tåg resa faktiskt eftersom vi roade oss med att skicka bilder till olika folk via bluetoothXD:P
När vi kom till Hjärup så träffade vi Louise, Linn & Johanna, Lovisas kompisar. Sen åt vi pizza & sen gick vi hem till Lovisa men vi han inte vara där så länge för Hannas mamma kom & hämtade oss.

Sen på vägen hem i bilen ringe Matilda Karro & säger att vi ska komma till Thomas & Lucas för de hade FF så vi åkte först hem till mig sen gick vi ditt. Men när vi kom ditt hade allting ballat ur. De hade kommit lite fler ditt än va de hade förväntat sig & folk bråkade hit & ditt så jag Hanna & Karro stack igen.
Sen hände de inte mkt mer, vi gick runt lite i Bara & snackade sen hittade vi en bänk som vi satt på en stund sen gick vi hem.

Orkar inte skriva så mkt detaljer men jag kände att jag var tvungen att blogga lite så nu fick ni veta lite i alla fall:P

Pusshej:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0