29 september

Hejsan alla glada:D

Har varit en sjukt rolig helg:D Varit på TonårsTing på göransborg:D
Vi gjorde inte så jätte mkt men vi höl oss syselsatta hela tiden ändå;)
Jag har blåmärken över hela benen efter att killarna har suttit, kicklat (stavning?!) och ritat på mig. Fattar inte varför jag alltid ska råka ut för sånt:S;) Nä men jag kanske inte var så snälla mot dem men de bad faktiskt om det.
Men förlåt Christian, bett dig nog en gång för mkt:P Men jag hoppas du får fina märken;)
Jaja, jag hade jätte kul och hoppas att vi ses igen:)

Idag har vi haft prao och jag har varit på klågerups skolan:)  Mkt trevligt, i alla fall på förmiddagen när de var lite roligt folk;D Åt tsm med Linnea och några andra. Sjukt pinsamt!:S Alla bara stirade på en hela tiden..
Eftermiddagen var sjukt tråkig, det var helt öde var två där på hela eftermiddagen. Fattar inte varför jag var tvungen att vara där eftersom vi var mer personal än va de var kunder:S men fick i alla fall gå lite tidigare så jag han med bussen klockan 17.

Sorry för att jag inte har lagt in bilderna från när jag färgade håret. Kanske kommer sen:P

Pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0